Mira16 kahve ya da pembeyse korkmayın ama istirahat edin. Benimde 7. Haftadan beri ara ara kanamalarım oluyo. Günde 3 kere progestan fitil ve 5 günde bir pruluton depot iğne vuruluyo. Allah’tan doktorum çok olumlu günde iki kere oksapar ve bir kere de coraspin kullanıyodum. Bölgeyi çok kanlandırdık fazlalığı atıyo korkma dedi. Bitmesi kişiden kişiye değişir. İnşallah sizinki uzun sürmez.