Merhaba Anneler, öncelikle herkese hayırlı bayramlar. 26 haftalık hamileyim ve Bayram için şehir değişikliği yaptım kayınvalime geldim ayrıca şu iki gündür çok yoğun ve yorucu günler geçiriyorum. Bebeğimin hareketlerinde yavaşlama hissediyorum sanki. Endişeleneceğim bir durum yoktur değil mi? Bilgi sahibi olan yardımcı olabilir mi? Teşekkürler