Melikeseref Kızlar son adet tarihin 28 mart yani 1 ay önce testte ve kanda pozitif çıktı hamileyim ama çok yeni olduğu için mi kese gözükmedi acaba yardımcı olur musunuz haftaya gtcez gözükür o zaman dedi kafam karışık bu yüzden
Aysehatun Melikeseref kanda doktorunu kaç haftalık hamilesiniz dedi bende ilk evde gebelik testi yaptim bir gun gecikme ile o gun hastaneye gittim yaklaşık 4 haftalık hamilesin dedi doktorum 5.haftada keseyi gördük seninde hayırlısıyla görürsün stres yapma yapma sakın herkesinki gebeliği farklıdır
Fatma Melikeseref ilk benimde görünmedi hatta doktor dış gebelikten falan bahsetti ama sonrasında göründü
matruskaa Melikeseref aklına takılıcaksa aynı yerde iki gün arayla kan değerine baktır canım saglıklı olup olmadığını anlarsın ama benim 5 haftalıkken kese görünmemişti 6.haftada kese vardı bebek yoktu 8de bebeğide gördük kalp atışını da biraz beklemeli bu zamanlar 35.haftalık olduk darısı başına inşallah 💞
SevDin Melikeseref hamileliğin ilk haftaları gözükmemesi çok normal panik yapmayın bir iki hafta bekleyip tekrar gidin
Sumeyyye Daha küçük olduğu için görememiştir. Bende ilk gittiğimde nokta kadardı kese ayırt edememişti doktor haftaya tekrar gel demişti o zaman görmüştük
Melikeseref Aysehatun herhangi bir hafta belirlemek istemiyorum kafama göre dedi doktor değerlerim güzelmiş rahim duvarın felan iyi yaklaşık 4 haftalık kadar haftaya görürüz inşallah dedi banada
avukatanne Benim son adet tarihimde 23 Mart ve bende henüz keseyi görmedim tekrar gidicem merak etmeyin
Melikeseref Gizemre1010 çok şanslısın canım 🙂 bana haftaya gel kese görelim muhtemelen sonraki hafta da kalp atışını duyarız dedi
Melikeseref matruskaa masallahhh size 🤗 amin inşallah kafaya takmamaya çalışıyorum ama çokta merak ediyorum açıkçası 2 gün arayla kan aldılar birinde değer 550 iken bugün 900 değerler çok güzel dedi doktor haftaya kadar artış göstercegi icin kese görürüz büyük ihtimalle
Melikeseref matruskaa amin canım allah isteyen herkese versin nasip etsin mutlaka post açıp haber vereceğim 2 mayıs günü 🤗🤗