Arinna Sarya23 Hamileliğin 4. Haftasında yaşamamıştım ben. Yerleşme kanaması lekelenme oluyor iki leke koyu kahverengi. O kadar. Sonra birden bitiyor.
Sarya23 yorumcuanneniz evet sadece küçük lekeler var ilk hamilelik olduğu için biraz korkuyorum doktor normal olduğunu söyledi ama yinede korkuyor insan
Sarya23 Bgmky aynen bende öyle biliyorum aslında yanlış yazdım kanama değilde leke olucaktı ama yinede korkuttu işte
Duyguaydin81 Sarya23 bence hemen hastaneye gitmelisin öyle bir durum varsa benimde ilk gebeliğimde lekelenme olmuştu yerleşme kanamasıdır diye pek önemsememiştim ama malesefki düşük yapıyormuşum her ihtimale karşı doktora gitmelisiniz
Sarya23 Duyguaydin81 zaten hemen gittim düşük tehlikesi varmış baktılar birşey görünmüyor çok küçük olduğu için ilaç verdiler bilmiyorum daha inşallah birşey olmaz
Duyguaydin81 Sarya23 progestan kullan canım ben düşük tehlikem olmadığı halde onu kullandım çok faydalı bir ilaç