Hanımlar 38+1 haftadayım son 3-4 gündür bebek hareketlerinde yavaşlama ve azalma var öncesinde çok hareketliydi ve tekmeleri hareketleri çok sertti ama bu sıralar evet hareket ediyor fakat daha yavaş ve yumuşak ayrıca sık değil seyrek . Kendi doktorum da bayram izninde , hiç hareket etmezse acile gideceğim fakat hareket ediyor ama seyrek ve yavaş başına gelen var mı ? Endişelendim biraz