Arkadaşım dogum yapana kadar erkek demis doktoru. Hep erkek alisverisi yapti. Dogum yaptı kız. Acaba dedim hastanede karışmasın 😀 imkani yok çünkü tek dogum yapan bendim dedi. Bide özel hastaneye gidiyordu baska doktorada gitmemisti yani bir baska doktora gitmekte iyi aslinda. Bende 2 oglumdan sonra kiz bekledigim icin bende cok heycanliyim hemen kiz elbiseleri almak hastane çıkışını ismiyle işletmek ıstiyorum ama sabredecegiz. Geç olsun ama sağlıklı olsun. Yinede 13. Haftalikken sorarim yani dermişim 😂😁