Salam Evvelde Bayramınız Mübarek.🌹Menim kimi olanlar varmış 🙈qorxum azaldı.Hemde hamilelik elameti kimi ayagyoluna çox gedirem.Arada yungul sancılarm olur oda cox yungul,evvel qehveyı axıntı arada gelırdı azca .nece gundu gelmır.Sarı axıntı gelır qooxusuz narahat etmeyen.Ama çoox yiyirem 🙈Yiyende de elebilki hecne yımemıwem.tez acıram.Bılmrem nedendı 😊Allah hamınızı qorusun.Hamile olanlara da başa kimi versin Rebbim inwAllah 🌹❤️