Canann Merhaba Arkadaslar, Ben otururken herhangi birsey yapmazken birden bire karnimda pit pit atan birsey hissediyorum sonrasindada kendi kalbim hizla atmaya basliyor, agzimda hissediyorum resmen boyle birsey yasayan varmi 19 haftalik hamileyim.
CansuHakanDabakan Canann cnm o haftalarda normalmiş kalbimiz %40 daha fazla atmaya başlıyormuş, benimde 18gibiydi iki defa falan şiddetli attı korktum kelebek çırpması gibi oldu geçti😌
Clover Canann oyle oldugu durumlarda hemen tansiyonunuzu kontrol edin. Kalbin hizli carpmasi cabuk yorulmaniz normal ama tansiyon yuksekligi de onemli bir konu.hamilelikte troid yukselmesi de olabilir bence onu da kontrol etmenizde fayda var.Mesela benim tsh degerin 2.15 civarindaydi kadin dogumcum ve dahiliye drum bana hamilelikte tsh degeri 2nin altinda ilmali diye ilac verdiler.muhtemelen onemsizdir ancak bu 2konuda tedbiri elden birakmamak gerek.
ElifBiryol Canann merhaba 25gaftalık hamileyim kalbim çarpıntı yapıyor sürekli bende korkuyorum 🙈🤷🏻♀️
Busranagme Canann ne demek istedıgını anlıyorum galiba Can'ım . Aynısı bende de olmustu sanırım senin dönemlerin de , su an 27 HAFTALIK gebeyim . Nedenini bilemiyorum , sadece reflü olabilir diye düşünmüştüm ama cok degsıık bir sey anlıyorum seni
Emine55 Canım benimde öyle oldu bende 9 haftalığım banyoyada başladı sonra çıktım devam ettti panik stajdan kaynaklanıyor benim patik atağım var ama 2 sene olmuştu geçmişti deprem oldu hafif sallandık tekrar başladı hissediyorum kendimi biliyorum kalbinin ağzında hissetme nedenin o olabilir
Canann Normal olmasina sevndim bazen korkutuyor panik atak gbi bir durumum yok yaknis birsey mi yapiyorum acaba diyorum boyle olunca
Dimplesgirll Panik atak bende geçirmiştim ani korku da oluyor kızlar ben deprem yaşadım ve asansörden boşluğa düşmüştük ve cenazemiz oldu üst üste gelince bende bir panik atak başladı okulda bile ağlamaya başlıyordum ölücem korkusuyla babam psikoloğa götürdü ve tabi ağır uyku getiren şeyler yazdı hep bende sınavlar var diye kullanmadım dedem bana sürekli süre oku dedi felak ve naz sureleri gerçekten bunları okuyarak rahatladım şimdi arada bir olur ve bu sureleri okuyarak kendimi sakinleştiriyorum umarım işinize yarar
ipekgul Kızlar gebelikte hep nefes nefese olunuyomuş zaten bn aynı zamanda troid hastasıyım o da çok çarpıntı yapıyor bu hafta doktora sorucam artık dayanamıyorum kalp atışımın hızlılığına nerdeyse
mrvgun Ben 10. Haftadayım benim de oluyor bir süredir. Özellikle soluma yattığımda oluyor. Çok korkutucu. Panik atak bende de var normalde ama bu panik ataktan farklı bişey. Kalbim çıkacak gibi oluyor hatta patlayacak zannediyorum bi an🙈 sanırım hamilelikle ilgili normal bir durummuş ama herkes öyle söylüyor 🤷🏼♀️