Dün kayınvalıdemdeydım sehpaları toplu yordum. Sehpanın ayagı kapı gırısıne carptı üst kısmıda karnıma geldı nasıl oldu anlamadım resmen kapıdan gecemedm o an 2 kere düşük yaptım şuan 27 haftalıgım sızce brsey olmusmudur, bırde geceden berı az hareket ettı 2 yada 3 kere endişeleniyorum, son olarak ta haftalar gectikce karında alan daraldıgı ıcın hareketler daha sık mı hıssedılır daha az mı yardmcı olursanız çok sevınırım🙏