Kızçeler merhaba öncelikle iyi bayramlar hepinize inşallah bayramınız güzel geçiyordur kızlar 18. Haftamdayım hala mide bulantılarım oluyor ama ara ara ve kahvaltıda bi yudum reçel yada bal yiyim tatlı yedikten sonra hemen ağzımda aşırı kötü bir tat oluyor size de oldumu ve su içmekten iğreniyorum inanın çocuğu kesinlikle çok susuz bırakıyorum bir günde 1 bardak içiyorum ve hiç susamıyorum normal mi sizce