Kızlar selam. Sorumun cevabına bir yanıt bulamadığım için post açtım. Belki ilgilenen bilen vardır . Kçö aldığımız için bu dönemde doğum parası alabiliyor muyuz? Haziran ayında evlilik tazminatı alıp çıkmıştım hamilelikte zor geçiyordu fakat sigortamı eşim hemen yatırdı son 4 Ay önemli diyorlar fakat bilemedim. 🤷🏻♀️