Rabis43 bende 7+3 de duydum dahada gitmem doktora dedim sıkıntı olmadığı sürece diye. Ama kalp atışını ertelemeyin derim duyun ama yine gitmeyin 2 haftaya bir. Benim 2 hafta oldu gitmedim. Ancak cinsiyetini ogrenmeye giderim diyorum bi sıkıntı cikmazsa insallah. Hastaneler cok kötü hastalıktan dolayı. Riske atmayalim kendimizi