MucizeM_5 Kızlar merhaba 4 aylık hamileyim ve buara kalp çarpıntın çok oluyor ve zor geçiyor aranızsa böyle bir durum yaşayıp geçirmek için bir çözüm bilen varmı
1prensesgeliyor MucizeM_5 bendr 8 haftalik hamileyim bendede cok fazla var kalp carpintisi. Doktora sordum kalp fazla kan pompaladigindan. Hamile oldugumuz icin 2 kati pompalarmis. Malum 2 canliyiz. Normal dedi yani. Bol sıvı tüket dedi bana o kadar
irva MucizeM_5 Bende 5 aylığım 1 haftadır başlamıştı.Kalp doktoruma gittim her şey normal.Gebelikten kaynaklandığını söyledi.Çok rahatsız olduğumu dile getirdim o da ilaç verdi.Şimdi rahatım şükür.
Sevmmmm 1prensesgeliyor ben 6+4 um benim de iki gündür birkaç dakika süren ağrı gibi oluyor demek ki kan pompalandigindan
yesimguc 4 aylikken ayni sorunu ben de yasamistim, kalp çarpıntısı ve ateslenme sorunu gece uykumdan uyandiriyordu ve panik oluyordum. Vücut alisiyor bu tempoya korkmamak lazım geciyor.. suan 7 ayligiz 😊