Simamom Herkese merhabalar. 36+2 haftalık hamileyim. Bu ay içerisinde bekliyoruz kızımızı. Bizim ayımız geldi. Bu ay içerisinde doğum yapacaklar burada toplanalım tecrübe öneri ve yaşadıklarımızı paylaşalım… 🥰
Enguzelhediym Simamom merhaba canım hayırlı bayramlar 😘 bugün tam 38 haftalık olduk 1 hafta önce nişan’ım geldi 1 cm açıklık ile bekliyorum bakalım ne zaman gelmek isterse 😊 herkese kolay, sağlıklı doğumlar diliyorum 🌹
MommyyToBe Simamom 36+1 bekliyoruz bakalım yaklaştık sona😊kazasız belasız atlatalım da şu günleri artık kavuşalım miniklerimize yeter😁
Kubraerbay Simamom 6Ağustos sezeryan günümüzü aldık sağlıkla ipektoşumu bekliyorum 😊 heyecan korku stres duygusal kısacası bütün ruh hallerini barındırıyorum bayram ama bu bayram nasıl geçiyor anlamıyorum. Ağrımayan başımda ağrımaya başladı stresten sanırım bakalım nasıl günler göreceğiz 😊
Kubra1305 Enguzelhediym hayırlı bir doğum olsun sagsalim kavuşun inşallah 💚 bebeğinizin cinsiyeti nedir acaba? Birde kendiliğinden mi oldu yoksa doğumu tetikleyici egzersiz vs bişey yapiyormusunuz?
fnsckn Simamom bizde 36+6 yız 🙏🏻🤗💕 hepsi sağlıcakla gelsin İnşAllah 💕 sırtlarım kemiklerim ağrıyor ama Allah’ta yokluğunu aratmasın 🌟🌿
Karadenizf Simamom 38+2 olduk 5 gündür 1 cm açılma ile bekliyoruz. Çatı muayenelerinden sonra kanamam olduğu için nişanım geldi mi gelmedi mi haberim bile yok 🤷♀️
busra2512 Simamom 35+6 olduk biz de beklemedeyiz 😀 Rabbim hepimize yavrularımıza sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲
Emvey 36+0 olduk prensesimle🥰 bel ağrısı kasık ağrısı yaşıyoruz 3 gündür🥴 sağlıcakla gelsin inş Bebişlerimiz bekliyoruz bakalım 😊😊 Simamom
Tstnptt Gulsevin 35+1 bende bu ay doğururum gibime geliyor doktorum 14 ağustostan sonra beklemeye başlayacağız dedi 🥰