Kızlar nolur yardım bas agrisindan perişan oldum uc gündür gecmedi. Uyuyorum uyanıyorum gecmiyor. En sonunda parasetamol aldim fayda etmedi. Nane yağı (tiger balm) ile ovduk, vucuttaki agri noktalarına masaj yaptik yine yok yok. Kivraniyorum arefeden beri. 16 haftalık hamileyim preeklampsi desem daha cok erken haftam zannetmiyorum. Baska ne yapabilirim lutfen bilen varsa yazsin.