Kaderdemmm Merhaba kızlar dün gece yatmadan önce kahverenği akıntı gelmiş di bugun de sabah yine geldi sebebi nedir korkuyorum🙏 Yardım edin lütfen bayram diye dr da yok . 18+6 yız
RabiaMG Kaderdemmm acile gitmelisiniz bir sorun yoksa bile iciniz rahatlar. Ben 1 damla kan gordugumde gidiyorum ikisinde de ilac kullanmaya basladim.
Madeleine Kaderdemmm daha önce kanaman olmuş muydu? Ben 2 hafta önce yogun kanamam vardı şuan her gün 2-3 damla kahverengi akıntı var ama kanama bölgesi temizlendiği için kahverengi olması beklemiş kan yani zararsız demişti doktorum.
sevimlieyuboglu61 Kaderdemmm üniversite acülleründe mutlaka kadın doğuma danışılar dur biliyorum. Yine aynı şekilde bazı şehirlerde devlet hastanesinin kadın doğum ve çocuk acili oluyır
Annekuzusu23 Kaderdemmm aciller açık canim kahverengu leke dusuk riski oluyor bende de olmustu gittim direk fitil iğneye başladı canim 1 ay kalkmadığı yattım oturulup beklenecek bir durum değil bu
Deletedmom306 Kaderdemmm 🥀 Mercimek tanesi kadar kahverengi leke şikayetiyle hastaneye gittiğimde oğlumu kaybettiğimi öğrenmiştim, kizimda ise kaybetmek uzereydim. Kadın doğum acilleri açık. Eğer özele gidiyorsan doktorunu ara hemen hastaneye çağırır seni.
Eda123445 Mutlaka acile git canım aynısı olacak diye bir kural yok ama benim de 32.haftamda kahverengi akıntım geldi 2 defa sonra kırmızıya döndü ve doğuma gittim