Gizemela Sezaryen+Tek kişilik oda %20 kurum indiriminiz varsa 2000 lira olur. Geçen ay arkadaşım doğum yaptı. Memnun kaldı. Biz de ziyarete gittik. Hasta odası MedicalPark standartlarıni bence karşılamıyor. Ama yine de çok kötü değil. Nasipse 1.5 ay sonra ben de orada doğum yapacağım.
Nst ücreti de 28 lira ödüyoruz.