Cicikusannesi benim de oyle, dogustan oluyo bu canim. 36 gunluk bebegim var bi sknti yasamadim. Tek sknti ilk haftalarda kese gorme kalp atisi duyma ultrasonla olmuyo. Vajinal bakmak gerekiyo. Zatem hafta ilerledikce rahim normal seklini aliyo. Dogumdan sonra yine eski haline donuyo. Normal zamanda da birliktelik sirasinda agri yapiyo. Onun disinda bi skntisi yok icin rahat olsun