Meryem344 Merhabalar arkadaşlar 7+6 günlük gebeyim İstanbul’da yaşıyorum 4 5 saatlik araba ile yolculuğa çıkmam sıkıntılı olabilir mi sizce geçmişimde 2 varlık var 22 ve20 haftalık sizden cvp bekliyorum yardımcı okur musunuz
Biyolog-anne Meryem344 ben doktorumuzun onayı ile İstanbul’dan Gaziantep e gidip geldim. 2 saatte bir mola verip 10dk yürüyüş yapmak şartıyla. Ama riskli bir gebelikse onay vermeyebilir. Doktorunla görüşmen en doğrusu.
Zeynepahmett Meryem344 canım ben de 7+1 iken 16 saatlik yolculuk yaptım tabii bir gün öncesinde doktor kontrolüme gittim çok şükür bir sıkıntım yok. Doktor da 2 3 saatte bir 10 15 dakika mola verip yürü dedi. Çok şükür bir sıkıntı olmadı. Tabii sen kendi doktorunla görüş
Homeless20 Meryem344 doktorun tavsiye ederse risk görmezse gidebilirsin. Bende 9+1 im normalde bugun 1500 km lik bir yola çıkacaktık ama doktorum uygun görmediği için gitmedim. Saatin kısa ama genede doktoruna danış