Benim gibi olan var mı çok merak ediyorum yemeklerden hiç tat alamıyorum 9+4 günlük hamileyim ama başından beri böyle en sevdiğim şeyi yada o an canım çok isteyen şeyin bile tadı gelmiyo bana tatsız tutsuz yemek yemekten sıkıldım ve acikiyorum ama iki lokma yiyip hemen doyuyorum aciksamda iştahlı yiyemiyorum yesemde tat alamıyorum bu geçer mi acaba yaşayan var mı aranızda