Serinannesi42 Ya eskiden çok iyiydi lavaboya çıkmam ama zamanla kabuzlık başladı 3 günde hatta 4 günde bire çıktı 14 haftadayım ama ağrıdan yatmıyorum ne yaptıysam geçmiyor kabızlığım siz neler yaptınız 😣
irembesra Serinannesi42 Akşamdan 3 tane kuru kayısıyı suya katıyorum sabah hem suyunu içiyorum hemde kayısıları yiyorum çok faydasını gördüm
cagla2241 Serinannesi42 Doktorum magnezyum takviyesi verdi. Sürekli kullanmıyorum ama uzun süre ihtiyacimi gideremedigimde kullaniyorum. (Birkaç gün arayla) faydasını da görüyorum. Kayisidir zeytinyagidir aktivya yoğurttur hicbir sey fayda etmedi. Hamileligimin basindan beri bu sorun vardi. 33+2yim hala da var
Cigdemanne_01 Serinannesi42 bol bol su iç ve doktoruna duphalac şurup yazdırabilirsin zararsız ve çok iyi bir ilaç
Papatya7203 ayni duumdayim canim kayisi yiyorum bol bol suyu cok tuketiyorum duzeliyor gibi oluyor sonra yine ayni benimde
Serinannesi42 cagla2241 evet yeni başladı be rahatsız edici şişiyorum davul gibi anne olmak çok zor çok 😢
cagla2241 Serinannesi42 Ben çözümü bu şekilde buldum. Tabi onunda farklı çeşitleri var galiba. Çünkü kramp girdiğinde farklı bir magnezyum önerdi (nedenini bilmiyorum. Kramplarim anlık olduğu devamı gelmedigi icin onu kullanmadım) Ama kabızlık var dediğimde toz şeklinde 1 magnezyum önerdi ve ben çözümü böyle buldum.