Kızlar denize girmek istiyorum 37.haftasagım herhangi bir sakıncası varmı
Bernagokhan bence yok kendini iyi hissediyorsan ben girdim 38+3 de 10 gun once dogum yaptim
Güneşin tepede olmadığı saatlerde çok efor harcamadan girebilirsiniz bence