Milann erken değil mi Doğum için açıklık kötü bişey değil bekleyebilirsin aslında günü saati gelince kendi sancın gelir bazı doktorlar erkenden doğurtmaya çalışıyor aman dikkat et. Benim doktorum tatile gidecek o yokken bebek doğar diye geçen hafta suni sancıyla doğurtacaktı beni ben istemedim. Benim 4cm açıklığım var kendi sancımı bekliyorum 40+1 den selamlar 🙃