Asilaymomm Kızlar pıhtılaşmam var. Coraspın ve oksapar kullanıorm. İğne son ana kadar kullanılıyor biliyorum ama aspirin onceden bırakılıyorms. Suan 33. Haftanın ıcındeyim size doktor kacıncı haftada bıraktırmıstı?
Asilaymomm Mom9272 2 gun once kontrlm vardı ama bırakmam gerektgne dair bse solemedı diğer kontrolum de 35. Hafta da dha mı erken gtsem bilemedim ki suan
Asilaymomm Honeyy valla canım bazen aşırı hareketli bazende ne kdar oynasam karsılık vermyor. Bu hafta bıraz dha sakin gbi. Geceleri hareketli oluyor gunduz uyuyor herlde
Honeyy Asilaymomm bügün benımde öyle oldu azalma hareketinde sormak istedım haftamız aynı oldugu için
Asilaymomm Honeyy yerleri daralıyor artık bence normal canım. Satte bır mutlaka oturup dınlıorm mutlaka kucuck bır harekt gorsem yetio☺️
Kaderozy Asilaymomm ben sadece coraspin kullanıyordum oğluma hamileligimde Dr 4 aydan sonra kesmişti artık icmene gerek yok bebek büyüdü diye bende kestim içmedim
Cileklipasta Asilaymomm doğum yaptım ben. Normal doğum yapacaktım ama haftamızı doldurunca beklemek istemedim sezaryen oldum.