Glfdn Yaptırmayıp sağlıklı doğum yapanlar şanslı kategorisinde oluyor. Siz de yaptırmayın öyleyse ama doğum gerçekleştikten sonra doktorunuz bebeğinizi muayene ederken bir sorun görürse yaşayacagınız vicdan azabını düşünün. Allah korusun anne karnında mudehale edilmesi gereken bişey de olabilir. Yaptırmayanların içi nasıl rahat ediyor anlayamıyorum