Lyamm Kizlar,gunaydin.Ben 4+ 6 hamileyim.Ama hic bir belirti yok.Gogusum bir tek agriyip geciyor.Doktor gelen hafta gel dedi,endisheleniyorum.Bu normal bi hal mi?Bebek iyi mi acaba?Donmush Hamilelikden korkuyorum.Aklima gelmeyen kalmadi😂
Snszasla Lyamm 6.haftadan sonra başlıyor genelde belirtiler canım bazı kadınlarda belirti olmuyor bile rahat bi hamilelik geçiriyorlar
Zeyyno_ Lyamm bende o haftada sadece iştahım artmıştı cnm zaten sonra ki iki haftadan sonra midem bulandı iki ay boyunca başka bi belirtim yoktu şimdi 5aylık olduk arada bi bebişimi çok az hissediyorum ve biraz göbüşümüz çıktı o kadar 🥰🥰
Esra-33 Lyamm kalp atışı başlamadan belirti başlamaz canım sen 6 haftadan sonra şükredeceksin bunları takma kafana
Sibelcan1665 Kizima hamileyken sadece dokuzunci ayimda hamile oldgumu tam hissettim diyebilirim tabi bebek hareketleri hariç. Cok guzel bi hamilelikti annem hep sokakta dogurucaksin derdi.simdi yine hamileyim doguma gunler kaldi dokuz aydir cekmedigim agri belirti kalmadi burnumdan geldi hepsi😅
derinozkaya Lyamm kız zaten cok erken 😹 gerçi ben altıncı ayıma kadar normal zıplayıp ediyordum sonra hareketleri acıtmaya basladı ben gebeyim demeye basladım 🧿
busetmr Huriyeolgn Allah kolaylık versin canım bir kere oldu kusmam anladım ki zor bişey dedim ben belirti falan aramıyorum tamam çünkü bende çok düşünüyodum niye yok diye Allah al verim sana dedi dersimi aldım 😀😀😀 bazılarının geç basliyomus bazılarının hiç olmuyomus bünye yada bebekle alakalı galba
GE__ Lyamm canim bende öyle diyordum ooo hic belirtim yok bulantım yok diye seviniyordum 😅😅 yedinci haftadan sonra bir başladı 18 haftalık oldum daha 3 haftadır falan kesildi bulantılarım çok fenaydım inşallah rahat geçirirsin bulantın falan olmaz senin 😄😄
Huriyeolgn busetmr 6. Hafta basladı bende halsızlık bulantı yemeklerden kokulardan tıksınme hersey basladı kg vermeye basladım hatta yıyemedıgımden bıran once gecse dıye bakıyorum canım cok zor
sevilay_isikacar Lyamm bende o zamanlarda çok rahattım hiç bir belirti yoktu hamileliğini bildiğim halde ne kustum nede midem bulandı çok rahat geçirdim ilk 5 ay şimdi 29+1inan evden dışarı adim atmak bile istemiyorum çok sıcak ve yoruluyirumm
Betim Lyamm herkeste belirti olmuyor endişelenme ☺️38. Haftamdayım nerdeyse doğurucam ama hiç hamile gibi hissetmemiştim 25. Haftamda göbeğim biraz çıkıncaya kadar.. ne ağrı ne bulantı ne halsizlik hiçbir şey yaşamadım 😬şanslıyız. Güzel bir şey bu ☺️☺️Bebek büyüdükçe hareketlerim kısıtlandı baskı yaptığı için kasığım ağrıyor başka da bir şey yok😂bebeğim erkek ilgisi var mı bilmem 💙
Cagemeg Lyamm Hissetmeyebilirsin buna sevinmelisin bence, sıkıntısız bir gebelik kim istemez 😄 İnanmıcaksın ama TLC de hamileliğini aynı gün doğum sancısıyla öğrenip bebeği olanların belgesellerini izlemiştim, şaka gibi ama gerçek.
asiltosumm35 Lyamm canim endiselenmene hic gerek yok gonlunu ferah tut cok yeni daha. Ben ilk uc ay hic hissetmedim goguslerim dolgunlasmasa ve istahim kesilmese hamilemiyim degilmiyim ben bile anlamazdim. Yani daha cok erken hic endiselenme
Zeynepli1234 Lyamm bebeğin hareketlerini hissedene kadar hamile olduğumu anlamadım hamile olduğumu biliyordum tabikide ama hiçbir belirti yaşamadım çok rahat bir hamilelik geçirdim bir kere bile kusmadan 32. Haftaya geldik çok şükür ☺️
livasmomm Lyamm bende senin gibiydim jic hissetmedim kusma olmadı bulantı olmadı şuan 13+6 haftalık olduk hala da pek bisey hissetmiyorum sadece koku hassasiyetim var. Çok rahat bir hamilelik sureci yasiyorum diye düşünüyorum sende oyle düşün