kızlar merhaba,ben buraya yeni taşındm 1 hafta oldu evime en yakın şehir hastahanesi,33 haftalık gebeyim geçen gün şehir hastahanesindeki randevuma gittiğimde eşimi hastahaneye almadılar,doğum yapacağım zaman da refakatçi alınmıyor mu ? ankaradaki devlet hastahanelerinde doğum yapmış arkadaşlarımz nasıl geçti sürecinz hangi devlt hastahanesini önerirsniz doğum içn eşler refakatçi alınıyor mu ?