Zeyzey13 Bir kaç haftadır kendimi iyi hissediyordum. Bulantılarım geçmişti. Sıcaklardan mı bilmiyorum ama yine başladı 😢 yemek öncesi atıştırdıklarımı çıkartmaya başladım. Allahtan tam bir öğün çıkartmadım şimdiye kadar. Sizlerde de oldu mu?
Tgncr05 Zeyzey13 geçmiş olsun canım bende olmadı ama bu hafta kasık ağrılarımdan ölüyorum boşluğuma vuruyor sırtıma vuruyor normal bebek büyüyor diyolar ama ağrı zorluyo bazen🤦♀️
Snszasla Zeyzey13 bende yaşıyorum aynısını canım tam geçti dediğim anda kusmaya başlıyorum normal mi bende bilmiyorum ama özellikle dediğin gibi sıcak bastırdığı zamanlar oluyor ve bende bel ağrısı da çok oluyor bazen belim ortadan yarılıp vücudumu ayıracakmış gibi hissediyorum normal galiba 😏
Ozlem-kk Tgncr05 kaç haftalık gebesiniz benimde üç gündür sol kasığımda ağrı oluyo doktoruma sordum şiddetli olursa haber ver dedi ama gaz sanvcısı gibide ayırt edemiyorım
Zeyzey13 Snszasla kesinlikle özellikle sırt üstü yattığımda belim kopuyor gibi oluyor😕 bu hamilelik değişik bir hismiş 😅
Tgncr05 Ozlem-kk 16+6 haftalığım benimde sağ kasığımda oluyor normal bebek büyüyo falan diyolar ama bazen bebeği o kadar aşağıda hissediyorum ki sanki düşcek o derece yani🤦♀️
Ozlem-kk Tgncr05 kanama falan olmadığı sürece bi zararı yoktur diye duydum bende ben 14+5im bebeği daha hissedemiyorum.elime aşağıda solda şişkinlik sert bişi geliyor ama onun bebek oldığınu düşünmüuorum bağırsak sertliği gibi geliyor 👀
Tgncr05 Ozlem-kk ilk gebeliğiniz mi ben 14. Haftamda hissettim doktoruma sordum zayıf olduğun için hissedebilirsin demişti🤗 ama bu haftam da pek hissetmedim bi kaç gün ama bugün bir iLife’da hissettim🤗
Snszasla Zeyzey13 😀 ben de şaşırıyorum valla gerçekten değişik bi olay böyle hayal etmiyordum kolay sanıyordum da yok değilmiş 😀 her gün bi yerimiz de birseyler çıkıyor bugünümüze şükür tabi Allah yokluğunu vermesin ama böyle böyle öğreneceğiz 🙊