Mehtee Abcde12_ saglicakla alin kucaginiza insAllah.. Biz 40+2 yola devamm dogurana kadar her postun altina yazacam doğurmadım diye 😂😂😂 @MNaz
kedilervekaranfil Abcde12_ Biz de son 10 ♥️🐣normal bekliyoruz belirti yok. İçimde 10 gün içinde doğuracak olmaya inandıran bir his de yok 🤦🏻♀️
MNaz Mehtee Biz umutsuz vaka olduk zaten bir zamanlar bende son 10 son 5 diye sayıyordum da daha kaç 10 geçecek bakalım 😂
Mehtee MNaz milletin hevesini kirmayalim kiz saysinlar şafağı bizden sonrakiler hep doğdu biz bekliyoruz😂😂
MNaz Mehtee Temmuz anneliğinden Ağustos anneliğine transfer olduk durduk yere dört gözle temmuzun gelmesini bekliyordum temmuz ayı girince içime bı heyecan doğmuştu hepsi boşaymış 😂