ilknur94acr Merhaba güzel anneler. Bebeğimin hareketleri eskiye göre yavaşladığını hissediyorum sizde durumlar nasıl?
Selinodemis01 ilknur94acr bende öyle hissediyordum yaklasik 1 haftadır ama bugunlerde yeniden hareketlendi tek sorun aşırı hereketlerinde çok canımı yakması
Mom10 ilknur94acr hissede biliyor musun yinede arada tek tuk? Banada oluyordu arkasini donmus olabilir demislerdi burdaki arkadaslar eger hiiiiccc hissetmiyorsan icin rahat etsin diye doktora gorune bilirsin emin olmak her zaman iyidir
DilanDag ilknur94acr ay benimde dünden beri çok azaldı arada his ettiriyor ama iki üç gün öncesine kadar hiç durmuyordu 🤷
Selinodemis01 ilknur94acr genelde sag tarafımda yukarda baliķ gibi bi oraya bi buraya gidiyordu sonra 1 hafta kadar baya sakin geçti bende korktum ama sonra yeniden hareketlenmeye başladı şuan 32+0 asiri hareketli karnım bile yırtıldı bu haftalarda
Mom10 ilknur94acr cok sukur canim belki pozisyon sekliyle alakali olabilir az hissetmen stres yapma akisina birak insAllah tekrar kuvvetli hissedersin
Honeyy Kızlar benımde öyle oldu hareketinde azalma 33 haftalıgım normal mı acaba doktor muayenesıne yeni gittim herşey normadı
Selinodemis01 Gamzee2106 allah yardımcımız olsun hepimizin saglicakla kucağımiza alsaydik minnoşlarimizi 😇