happy-_-mom geçen pazartesiden beri 1 cm açıklık ve nst de çıkan düzenli sancılarım var, 1 cm doğum başlangıcı olarak sayılmadığından kimse bilemiyor, duruma göre kişiye göre değişiyor sanırım bebek ne zaman gelmek isterse o zaman açılma aktif olarak devam ediyor