Kızlar afedersiniz kabızım basur oluştu 3 4 gündür tuvaletimi zor yaptığım için azcık kanamam oluyordu afedersiniz bu sabah yine biraz zorlandım lavabo kandı kan pıhtısı gibi Çizimde kan var gibiydi bir kaç arkadaşım basurda çişe karışır kan olur dedi korkma dedi tehlikemde var kızlar şuan bişey yok gibi takipteyim doktora gidim mi napım lütfen akıl verin