bgm96 Kayserili hamişler özel yada devlet farketmeden gidip memmnun kaldiginiz doktor önerileriniz varmi
Busrasahinbas bgm96 Magnet hastanesi Gökalp öner benim ablamın dogumunu da o yaptırdı memorialdayken çok memnun kaldık biz şimdi bende ona gidiyorum
BeyzaNurr bgm96 kayseride magnet hastenesinde adem yavuz doktor um ben çok memnunum güler yüzlü mükemmel ilgileniyor şiddetle tavsiye ederm
asya_zehra bgm96 huma hastanesi cahit bey hem tecrübeli hem nazik hayatımda ilk defa bi doktor her gittiğim kontrollerinde beni ayakta karşılıyor ve her türlü sorularimi cevaplıyor başından atmak için aceleci davranmiyor😊 hastane ucretide 80 tl .
Zeynep-ZMG Dünyam hastanesi Aynur Simur bende çok memnunum doktorumdan ama şöyle bi durum var birinin çok sevdiği bi doktor birinin hiç sevmediği olabiliyo ben bu doktor hakkında hiç kötü bişy duymadm ama aynı hastanedeki bi başka doktor hiçiyi değil bizzat ablamın doğumunda şahit oldum