Merhaba hanımlar öncelikle hayırlı bayramlar size birşey sormak istiyorum 19 haftalık hamileyim 17 haftada hissetmeye başlamıştım sanki ama bu aralar hiç hissetmiyorum saga sola yattığımda bile denedim ama yok bu da beni çok tedirgin ediyor böyle bişey yaşayan var mı boş yeremi kemdimi kasıyorum cevaplarsanız çok sevinirim