Funda007 Bs3547 sidetli deilde hafif sizi gibi arada oluyor bende de doktor rahım genişlemesinden dedi herangı bi problem görmediler
Ftmkrbg Bs3547 geçmiş olsun çok şükür bebişte birşey yokmuş, benim rahim ağzı yetmezliğim varmış doktorlar tespit edememişti erken doğum oldu 22 haftalıkken doğumda kaybettim bebeğimi
81anne Ftmkrbg benımde 19 haftalık kaybım vardı fatma hanım peki sizin sancılarınız oldugunda hastaneye gittiğinizde açılmanız olmuşmuydu söyledilermi böyke bişey
Bs3547 Funda007 adet sancısı gibi yarım saate 1saate bir sırtımdan karnıma doğru sancı ama durulacak gibi değil
Bs3547 Funda007 evet gittim taş döküyormuşum ve sağ böbrekte büyüme var ama hiç bişey yapamyolar sancısını çekiyosun