Merhaba sevgili hamişler. Son bir haftadır sağ elim özellikle parmak uçları çok fazla uyuşuyor. Bütün gün uyuşuk geziyorum desem yeridir. Şişlik zaten var. Bu durumu yaşayıp şikayetleri azaltan var mı ? Yani ne yaptınız böyle bir durumda ? Çok rahatsız edici ağrı da yapıyor bazen güçsüzlük de var. Azaltmak için ne yapabilirim ?