arkadaşlar merhaba 37. Haftamda kontrole gittim (2 gün önce) Bebeğim 2 haftada 400 gram almış 3 kilo olmuş fakat karın gelişimi durmuş 35. Haftada kalmış. Başına böyle birşey gelen var mı ? 12 Ağustos sezeryan günümüz normalde ama haftaya gel bi kontrol edelim hem de tahlillerini yapalım dedi doktorum sizce haftaya hala gelişmemişse alır mı ? Yoksa bekler mi 39. Haftayı ?