Canım bazı kısılerde adet belırtılerı ve hamılelık belırtılerı cok benzerlık gosterıyo bende adet donemı yaklasınca bulantı cekenlerdenım mesela en guzelı test yapmak negatif cıkma endısesı senı korkutuyor anlayabılıyorum ama kısıden kısıye belırtıler degıstıgı ıcın bence iyi ya da kotu herseye kendını hazırla ve testını yap umarım hamılesındır rabbım ısteyen herkese nasıp etsın