Cansel18 Kızlar çok özür dileyerek söylüyorum şimdi benden beyaz akıntıyla birlikte kıl gibi pembe leke geldi doğummu başladı acaba 37.3 haftalık gebeyim
buseyusuf27 Cansel18 kahve lekelenme kana dönüşürse nişan dıye bılıyorum istersen ebe ne yada hemsırene olmadı doktoruna danıs
Hanifee1273 Cansel18 ağrın 5dk da bir oluyorsa Doğumun başlamıştır ama o gelen nişan bile olsa gitmene gerek yok gelmesi yalındır demek