Kadze Havaferdi bende de var annemdr de vardı cok sükür hepimiz saglıklıyız ilk gebelikte risk yok zaten bebiş dogdugunda kan grubunu babadan aldıysa saan bi iğne vuracaklar beslenmene özen göster okadar korkma Allahın izniyle saglkla kucagına alırsın inş🙏
Sabrszanne3535 Havaferdi 30 haftaligim 6. Haftamda dusuk riskim vardı igne vuruldum 28 haftada yine vuruldum doğumdan sonra yine igne vurulcam
derindoruk Bnde de var bebekle aranda uyusmazlık olursa diğer hamilelikler de bebekte sorun olmasn dye dogumdan snra anneye ıgne vuruolar
Edaxxx Bizde de vardı.28.haftada uyuşmazlık testi yapılıyor doktor test sonucuna göre iğne yapıyor veya yapmıyor .bana yapmamışlardı.sadece doğumumda ben negatif çocuk pozitif olunca bana iğne yaptılar