Cemrenur ben de 8. Haftada ve 11. Haftada yaşamıştım bunu. Hatta 8. Haftada geve hastanenin aciline gitmiştik. Ultrasonda bakmışlardı ve iğne vurup o gece yatırmışlardı beni. Ertesi gün kendi doktoruma gitmiştim. Progestan iğne tedavisi ve rapor vermişti. İğne ve ilaç tedavisi başlamalı sizinde ve mutlaka bol bol uzanın. Çok ayağa kalkmayın. Ama arkadaşların da dediği gibi muhakkak kadın doğuma gidin. Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin 🙏🏻