Kızlar merhaba daha 4.haftalık yeni hamileyim ama çok yoğun sarı akıntım oluyor normal mi ?adet günüm 3 gün geçti. Adetime 6 gün kala kahverengi lekelenmem oldu iki üç gün sürdü kesti.şimdide sarı akıntım var neden olabilir normal mi yoksa adet mi göreceğim kimyasal gebelik mi geçiriyorum.