Kubraeyup Canım bende de görülmüştü ama daha erkendi 12.haftada görülmüştü. Doktor doğuma kadar kaybolabilir demisti benimki amniyotik kesenin ucuna doğruydu ve 20.haftada kaybolmuştu. O haftaya kadar da her ultrasonda kontrol etmişti kendisi onun için extra bir takip uygulamamıştı. İçini ferah tut inşallah seninki de kaybolur gider