Benimde gece olmuştu ağrım toplanmalar vs hareket ettikçe ağrı daha yoğun hssetme fln cok uykm vardı uyudum gecms suan ara ara ağrılar oluyo yine buarada benimde 39+2 bendede ne nişan ne su hc bsy yok sadce gün içinde normal beyaz renkte akıntım oluyo insllah sizin doğum belirtisidrde bebeğinize kavuşursunuz ☺️☺️