Haticeaknclr Merhabalar 17+2 gebeyim. Şuan tatildeyim ve kusma,ishal durumu başladı. Kusma ara ara oluyordu zaten ama ishalde olunca tedirginim bilgisi olan yardımcı olabilir mi?🙏🏻