Ben de 24 haftalığım benim de hamileliğimin basından beri iştahım öyle yok acıkmıyorum yani ama kafama da takmıyorum hamilelelik demek çok yemek yemek değil kaliteli yemek yemektir vitaminlerinizi kullanın çocuğun da kilosu iyiyse tamam gerisi önemli değil 😊