Begm yanlis bilinen bi nokta var, evet folik asiti o civarlarda biraktiriyor doktorlar ama benim sonrasinda basladigim vitaminin icinde de sadece folik asitte olan kadar folik asit yine var mesela. Dolayisiyla ben aslinda 33. Haftadayim, su ana kadar folik asiti birakmamis oldum. Sadece ayni kapsulde yaninda vitaminler, kalsiyum, d vitamini gibi seyleri de aliyorum. O yuzden 1 hafta az icmissiniz, cok icmissiniz bence problem degil. Karari yine de doktorunuz versin tabi ki ama folik asit genelde aslinda biraktirilmiyor.