Annem-2678 Arkadaşlar günaydın bugün tam 34+0 olduk önceden de vardı ama bu kadar uzun sürmüyordu dün geceden beri rahim bölgem agırıyor hiç bişey yapamıyorum bacağımı oynatamıyorum ayağa bile kalkınca bacaklarım açık bi şekilde çok zor yürüyorum
AyaYlmazYldrm Annem-2678 bnde 34+5 canim bu kadar uzun agirmasi normal bjsey degil benimde oluyor ayaga kalkip uzaninca ama en fszla 5 dk da bitiyor bence doktora git vakit kaybetmeden
Atlass Annem-2678 çocuk rahime yerleşiyor canım doktoruma sordum bende korkmuştum kafasını ceviriyolar ya ondan agrıyor 38 haftalıgım inan daha zorlanmaya başlıyor
Tstnptt Annem-2678 normal değil mm doktora söyle istersen arayıp 35+1 bnm dün ilk defa ağrıdı oda cam sildim ev temizledim diye yani uzandım çok şükür geçti
GulcanYvz Annem-2678 benim geçen hafta öyleydi bebek baş aşağı artık ondan baskı yapıyor dedi doktorum bu haftada var ama çok yok bende 34+1 im
Csnsu Annem-2678 34+2 yim bnde doktoruma sordum iç bacak kemıklerım arıyo vajına bıtışınde cok yurursem vajınamdan bı bSkı oluyo dıye 30 dan beri boyle bn karnımda çok aşada kızımda normal dedi bnde alıştım ağrıya ne kaldıkı surda dıye avutuyom kndmi magnezyum verdı banamısun demedi 🤰🏻🥰