Hamilelik öncesinde aletli pilatese gidiyordum. Hamile kalınca yoga yapmaya başladım. Her gün yürüyüş+haftada 2 gün yoga yapıyorum. Nefes egzersizi de yaptırıyorlar yoga seanslarında. esnekliğime, ödemime, ağrılarıma çok iyi geliyor hem de sakinleştiriyor beni. Tavsiye ederim.