Bgmky Kızlar dün iğnemi 2 saat geç yaptım hiç istemeyerek 😔 hergün dakikası dakikasına yaparım ama dün nasıl olduysa geciktirdim. Bişey olur mu acaba?
Selen2688 Bgmky hiç bir şey olmaz canm bende kullanıyorum 5-6saat geç vurduğum oldu unutum doktorum bişey olmaz demişti sıkıntı etme😉
GulcanYvz Bgmky kuzum ben 2 gün iğne bulamadığımdan yapamadım korka korka günleri geçirdim ama şükür sorun olmadı 1-2 saatten hiç korkma